בחירת חברה לבניית אתרים

בחירת חברה לבניית אתרים – האתר שקידם לי את העסק, לאורך שנים רבות ניהלתי את העסק שלי אך האמת היא, שהוא לא השתנה ולא גדל. תמיד פנו אלי אותם הלקוחות ולאורך שנים הרווחתי, פחות או יותר, את אותם הסכומים.

בשלב מסוים הגעתם למסקנה שצריך לעשות שינוי, כי כמה עוד אפשר לדרוך מקום? אומנם היה לי ברור שלעולם לא אגדיל את העסק ברמה מוגזמת, אך כן רציתי להרוויח יותר כסף בחודש. כאן בדיוק התחילה הדילמה שלי, כי היה לי ברור שכדי להרוויח יותר צריך גם להשקיע. מעטים הם העסקים שמצליחים להגדיל את היקף הרווחים שלהם בלי להשקיע תחילה, ולכן התחלתי לבדוק את האפשרויות הקיימות.

כך התחלתי לחשוב על הנושא של בניית אתר אינטרנט, כי בפועל, היה לי ברור שבלי אתר זה לא ממש יעבוד. לבנות אתר זה משהו שרציתי לעשות כבר מזמן, אך תמיד היו לי תירוצים טובים לדחות זאת. מי באמת רוצה להתחיל להשקיע כסף בבניית אתר לעסק? ומי מבטיח לי שאחרי כל ההשקעה הכלכלית זה באמת יוביל לרווחים נאים יותר? לכן דחיתי את העניין כמה שרק יכולתי, עד שבסופו של דבר הבנתי: הגיע הזמן לעשות משהו בנידון.

בחירת חברה לבניית אתרים

הניסיון שלי לבנות אתר לבד

אחד מהדברים הראשונים שעשיתי בהקשר של בניית אתר לעסק, היה לנסות לעשות את זה לבד. אני אדם שיודע ללמוד לבד ויצא לי לעשות גם לא מעט קורסים באופן עצמאי, כך שהיה לי ברור שגם כאן אוכל להצליח. יחד עם זאת, מהר מאוד גיליתי שזה לא בדיוק עובד בצורה כזאת. העניין הוא שבניית אתר דורשת מקצועיות הרבה יותר גדולה ממה שחשבתי. לכן, למרות שקראתי על הנושא ואפילו עשיתי קורס קצר של בניית אתרים, זה לא באמת הצליח.

התחלתי לבנות אתר עסקי וראיתי שהדבר היחיד שאני מצליח לעשות, זה לבזבז את הזמן שלי עוד ועוד. לכן שוב הגעתי לנקודה שבה כמעט וויתרתי על הרעיון, אך שם בדיוק התחוללה התפנית. דיברתי על הצורך בבניית אתר עסקי עם מספר קולגות מהעבודה ואז הבנתי: אף אחד לא באמת עושה את זה לבד. יש היום אינספור חברות שמציעות בדיוק את השירות החשוב הזה – של בניית אתרים, ואל אחת מהן כדאי לי לפנות. ביום שבו קיבלתי את העצה הזאת מהקולגות שלי מהעבודה, הדברים התחילו להשתנות. הבנתי שאומנם אני צריך לשלם על השירות הזה, אך מצד שני, גם היה לי ברור שאם מישהו מקצועי יבנה לי את האתר, התוצאה תהיה טובה.

בחירת חברה לבניית אתרים

זו הייתה הנקודה שבה התחלתי לבדוק את האפשרויות השונות, כי רציתי להבין מאיזו חברה כדאי לי להזמין את השירות החשוב הזה. היה לי ברור שאם בניית אתרים זה שירות שכולם זקוקים לו, הרי שיש גם לא מעט מומחים שיוכלו לסייע בעניין. יחד עם זאת, היה לי גם ברור שיש חברות טובות יותר מאחרות ולכן ניסיתי לאתר חברה מקצועית וטובה.

אני חייב להודות שזה לא היה קל, שכן בפועל, דווקא בגלל שראיתי פרסומים של אינספור חברות, הלכתי לאיבוד. מה לי ולבניית אתרים? ומה באמת הופך חברה מקצועית מהתחום הזה לחברה טובה יותר מאחרות? והאם כל חברה נותנת בדיוק את אותם השירותים? הרגשתי קצת אבוד ואז התחלתי לקרוא מספר חוות דעת שונות. כך הבנתי שכל חברת בניית אתרים עסקיים מציעה משהו אחר לגמרי.

בנוסף, כך גם הבנתי שחשוב לבדוק מה נותנים לי, כמה זה עולה והאם השירות כולל רק את בניית האתר או גם מעבר לכך. בסופו של דבר, ואחרי שקראתי לא מעט התרשמויות של לקוחות אחרים, הבנתי שחברת WEB4ALL היא הכתובת הנכונה גם עבורי.

חברה שנותנת את הנשמה

האמת היא שהתקשרתי אל הנציגים של חברת WEB4ALL וכבר מהרגע הראשון היה ברור לי שאני במקום הנכון. האדיבות של אנשי המקצוע הייתה משהו שאי אפשר היה להתעלם ממנו, כך שהרגשתי שעשיתי בחירה טובה. אומנם זה נכון שלא ידעתי בדיוק לומר איך צריך להיראות אתר האינטרנט העסקי שלי או מה המטרה שלו, אך זו לא הייתה בעיה.

הנציגים שנתנו לי שירות ליווי אותי לכל אורך הדרך, כבר מהרגע הראשון שבו התחלתי לחשוב ברצינות על בניית אתר מוביל. בהמשך ראיתי כיצד האתר רוקם עור וגידים, מה שהוביל לכך שבכל פעם מחדש הרגשתי שאני בידיים טובות. המומחים של החברה עזרו לי להבין מה אני צריך ובכל פעם הם הוסיפו עוד משהו לאתר כדי להפוך אותו למושלם. אני חייב לציין שגם מבחינת העלויות הרגשתי טוב, כי גבו ממני מחיר סביר ביותר. היו לי כמה פעמים שאלות לאורך הדרך וקצת חששתי לדבר עם הנציגים, כי לא רציתי להפוך להיות לקוח מטריד. יחד עם זאת, בכל פעם כשהעליתי את השאלות שלי בפני העובדים, קיבלתי מענה מקצועי ואדיב ביותר. לכן אני יכול לומר היום בלי שום צל של ספק: חברת WEB4ALL היא הבחירה הנכונה לבניית אתרים מכל הסוגים.

למה אנחנו?

וותק וניסיון רב

בתחום בניית אתרים
ודפי נחיתה

צוות מקצועי

יצירתי ומקורי שיבליט אתכם מהמתחרים

רמת שירותיות גבוהה

נגישה, זמינה וסבלנית

מעודכנים קבוע

בחידושים הטרנדיים בתחום

מעוניינים
שאתם תרוויחו!

ייעוץ מותאם
להשקעה מניבה

דילוג לתוכן