שדרוג אתר תדמית

שדרוג אתר תדמית – שדרוג אתר תדמית לעסק שמוביל לתוצאה מושלמת, במשך שלוש שנים הצלחנו לנהל את העסק שלנו בלי אתר אינטרנט. אנשים שמעו על השירות שאנחנו נותנים ולאחרונה התחלנו גם לעשות קצת פרסומים ברשתות החברתיות השונות. עם זאת, לפני כמה חודשים שמנו לב שזה לא יעבוד יותר.

המתחרים שלנו כל הזמן גדלו יותר ויותר, ואילו אנחנו דרכנו במקום. חוג הלקוחות שלנו לא גדל והרווחים השנתיים לא השתפרו. זה היה הרגע שבו התחלנו לדבר, השותף שלי ואני, על בניית אתר אינטרנט. אומנם המטרה הייתה לא לבנות אתר מכירות אלא להקים אתר תדמיתי, אך היה לנו ברור שאי אפשר לדחות זאת.

אנשים צריכים לדעת שאנחנו קיימים, ובעזרת אתר אינטרנט נוכל להציג את עצמנו ואת העסק שלנו בצורה מושלמת. לכן התיישבנו, למדו את הנושא והתחלנו לבנות אתר אינטרנט מרשים. אומנם אנחנו לא אנשי מקצוע תחום אתרי האינטרנט, אך לנו האתר נראה מושלם. הוא היה מעוצב יפה והתוכן בו היה מעניין, כך שציפינו לגדולות כאשר העלינו אותו לאוויר.

האכזבה לא איחרה להגיע, כי הסטטיסטיקה של האתר הראתה שאיש לא נכנס אליו. זה היה הרגע שבו כמעט נשברנו מרוב ייאוש, אך החלטנו לא לוותר. התחלנו לבדוק את הנושא לעומק ולחקור אותו, ואז הבנו שאולי יש מספר בעיות באתר התדמית שלנו.

שדרוג אתר תדמית

איתור תקלות באתר

לא ממש הצלחנו להבין איזה בעיות יש באתר התדמית שלנו, מה שהקשה עלינו כמובן לתקן אותן. מצד שני, איך יכול להיות שאתרים אחרים בתחום שלנו כן זוכים לאינספור כניסות יומיות? הדילמות האלה עברו לנו בראש ולכן החלטנו לבדוק את הדברים. כך גילינו שהאתר שבנינו לא נבנה בצורה מספיק טובה ולכן קשה מאוד גם לקדם אותו. בנוסף, כשנכנסו לאתרים המתחרים שהבנו שהעיצוב של האתר שלנו לא מספיק מיוחד.

היום בתחום הזה דינאמי ומשתנה ואין ספק שהאתר שלנו נראה מיושן. בנוסף לכל אלה, גם התוכן לא היה מיוחד מספיק או שיווקי, כך שבסופו של דבר, אתר התדמית שלנו לא היה מוצלח. קראנו עוד קצת על העניין וכך הבנו שהרבה בעלי עסקים נתקעו בנקודה הזאת. הם בנו אתרים לא מוצלחים ולכן, בסופו של דבר, הם פנו להזמנת שירותי שדרוג לאתר. זה בדיוק מה שגם אנחנו החלטנו לעשות, כי למה לא בעצם? זה נכון, יכולנו גם לוותר על האתר ולהמשיך לפרסם רק דרך הפייסבוק, אך בפועל זה לא התאים לנו. כן רצינו אתר תדמיתי לעסק, אך הבנו שלבד זה לא יעבוד. לכן התחלנו לחפש אחר חברה שמציעה שירותי שדרוג לאתרי תדמית. כך גילינו שממש כפי שיש חברות שבונות אתרים מהיסוד, כך יש גם חברות שמשדרגות אתרים קיימים.

מקצועיות חסרת פשרות

הבעיה שלנו הייתה לבחור את החברה הנכונה לשדרוג האתר שלנו. היה לנו ברור שלא כל החברות שמציעות שירותי שדרוג אתרים יכולות לתת ללקוחות שלהן בדיוק את אותו הדבר. לכן בדקנו ונסינו להבין מי יתאים מבחינתנו למשימה הזאת. כך גילינו שלכל חברה יש דיל קצת שונה להציע ללקוחות שלה. יש חברות שמצפות מהלקוח להגיד מה לא בסדר באתר הנוכחי ומה צריך לעשות כדי לשדרג אותו. לעומתן, יש גם חברות שנותנות ללקוחות שלהן מעטפת שלמה, כולל ייעוץ וליווי.

היה לנו ברור שעם כל הרצון הטוב, אנחנו לא באמת מומחים בתחום. לכן רצינו גם לקבל שירות של ייעוץ לכל אורך הדרך, כי זו הייתה הדרך הנכונה להבין איפה אנחנו עומדים. מה צריך לשנות ואיך נכון יהיה לשדרג את האתר הקיים. האם כל מה שצריך לעשות זה להחליף בו את התוכן? או שאולי צריך לשנות לו את העיצוב. לכן, כאשר חיפשנו שירותי שדרוג לאתר המכירות שלנו, ניסינו לבחור חברה מקצועית. בדקו נתונים שונים כמו: ממתי החברה קיימת? והאם יש לגבי הרבה המלצות? מה יכול לכלול השירות שהחברה מציעה? וכמה מהר הכול ייקח? היה לנו ברור שאנחנו רוצים לפנות אל הטובים ביותר שיש, אך נושא המהירות היה משמעותי. לא יכולנו לדחות עוד את הדברים וחיפשנו חברה שתעשה את העבודה בזמן כמה שיותר קצר.

WEB4ALL – המקום לשדרוג ולבניית אתרים

אחרי כל המחקרים והבירורים הגענו אל חברת WEB4ALL, והאמת היא, שחבל שלא פנינו אל החברה הזאת מלכתחילה. כבר ברגע הראשון הבנו שכאן נוכל לקבל בדיוק את השירות שלו אנחנו זקוקים. אנשי המקצוע הסבירו לנו מה הבעיה באתר, הציעו דרכים לשיפור וגם לקחו על עצמם את העבודה. בנוסף, הצעת המחיר שקיבלנו הייתה סבירה ביותר, כך שכל הסיפור הזה אפילו לא עלה לנו יותר מידי. בסופו של דבר, אחרי ששדרגו לנו את האתר, הוא התחיל להוכיח את עצמו. לא מעט לקוחות חדשים פונים אלינו מידי יום רק כי הם נכנסו לאתר שלנו והתרשמו ממנו! לכן, אם גם אתם זקוקים לשירותי שדרוג לאתר העסקי שלכם, פנו עוד היום אל חברת WEB4ALL.

למה אנחנו?

וותק וניסיון רב

בתחום בניית אתרים
ודפי נחיתה

צוות מקצועי

יצירתי ומקורי שיבליט אתכם מהמתחרים

רמת שירותיות גבוהה

נגישה, זמינה וסבלנית

מעודכנים קבוע

בחידושים הטרנדיים בתחום

מעוניינים
שאתם תרוויחו!

ייעוץ מותאם
להשקעה מניבה

דילוג לתוכן