לבחור חברת בניית אתרים

לבחור חברת בניית אתרים – הדרך שלי לאתר אינטרנט עסקי, ניהול העסק שלי הפך בשנים האחרונות להיות מורכב יותר. אומנם זה נכון שכאשר רק הקמתי אותו אנשים פנו אלי כי הם הכירו אותי אישית, אך בשלב מסוים הפרסום "מפה לאוזן" כבר לא ממש עבד. זה גם היה השלב שבו חשבתי שאולי אני עושה משהו לא נכון.

אולי אני לא באמת מנהל טוב כפי שאני חושב? ואולי השירות שאני נותן, או המוצרים שאני מוכר, לא באמת כאלה אטרקטיביים? עמוק בפנים ידעתי שאני כן טוב ושחבל לי לסגור ככה סתם את העסק. זה גם היה הרגע שבו הבנתי שאין ברירה אלא להשקיע בפרסום. אומנם זה נכון שלאורך שנים רבות הצלחתי להתחמק מהעניין הזה, אך בפועל, היה לי גם ברור שאין יותר אפשרויות אחרות.

צריך לפרסם את העסק, ממש כפי שעושים בעלי העסקים האחרים. אף אחד לא אוהב להוציא על העניין הזה כספים, אך בפועל, פרסום של עסק זו השקעה לכל דבר. לכן התחלתי לחשוב על האופציות השונות של פרסום לעסקים וכך הבנתי את מה שכולם כבר הבינו מזמן: אני חייב אתר. למען האמת, כל מי ששמע שאין לי אתר עסקי לא הבין איך בכלל הצלחתי לשרוד. היום זה היה הבסיס של כל עסק ולכן הבנתי, בסופו של דבר, שגם אני חייב אתר אינטרנט עסקי.

 

לבחור חברת בניית אתרים

המשמעות של אתר מושקע

אני לגמרי מודה שבהתחלה חשבתי להקים את האתר שלי לבד. ראשית, העסק שלי היה במצב קשה ולא רציתי להיכנס לעוד ועוד הוצאות כלכליות מורכבות מידי. שנית, אני תופס מעצמי אדם שיש לו גישה טובה למחשבים, אז למה שלא אנסה להקים אתר לבד? זה היה בדיוק הרגע שבו ישבתי מול פלטפורמות שונות והתחלתי לבדוק איך הן עובדות.

אומנם הצלחתי להבין את הרעיון ואת ההיגיון, אבל גם הבנתי עוד דבר: אין לי מושג ירוק בתחום הזה. אומנם זה נכון שאם הייתי יושב ימים ארוכים בסופו של דבר הייתי מקים אתר, אבל למי יש זמן? איך אני אמור להתמודד גם עם משימה של ניהול עסק וגם עם הקמת אתר? ולאיזה תוצאה הייתי מגיע לבד? האמת היא, שבסופו של דבר הרעיון שלי לא רק להקים אתר, אלא גם לדאוג לכך שהאתר יהיה מרשים.

ניסיתי לבדוק איך אני קובע את דעתי על אתרים של אחרים וראיתי שזה קורה בשניות. אני נכנס לאתר, גולש בו רגע ומבין האם הוא מושקע או לא. למעשה, היום בלי שאני שם לב בכלל אני יודע לומר האם האתר הוקם על ידי המומחים או בצורה חובבנית. לכן הנחתי שזה בדיוק גם מה שהגולשים שיכנסו לאתר שלי יעשו. מכאן הגעתי למסקנה אחת ברורה: אני לא באמת יכול, וגם לא רוצה, להקים את האתר שלי לבד.

לבחור חברת בניית אתרים טובה – מסע ששווה תשומת לב

הקמת אתר זה משהו שהיום הרבה מומחים עוסקים בו ומציעים בו שירות. זה מה שלמדתי אחרי חיפוש מהיר באינטרנט. למעשה, ראיתי שיש לא מעט קורסים שעוסקים בתחום הזה ושיש גם שלל חברות שמציעות להקים אתרים לכל עסק. זו בדיוק הייתה הבעיה שלי, כי דווקא בגלל השפע הגדול הרגשתי שאני הולך לאיבוד. מה בכלל אני יודע על התחום הזה ומה הופך חברה מסוימת של בניית אתרים ליותר טובה מאחרות? החלטתי שאני רוצה להשקיע בבחירה, כי היה לי ברור שבסופו של דבר האתר צריך להיראות טוב.

לכן פניתי אל מספר חברות שונות של בניית אתרים וביקשתי לראות דוגמאות. מיד יכולתי להבחין בהבדלים ולראות מי באמת עושה עבודה טובה ומי מציעה עבודה ברמה קצת ירודה. כך למעשה גיליתי את חברת WEB4ALL, ואני חייב לציין שמהרגע הראשון ידעתי שהחברה הזאת מובילה. ראיתי מספר אתרים שהוקמו על ידי המומחים של חברת WEB4ALL והבנתי שאני במקום הנכון. האתרים נראו מושקעים וטובים, ולמען האמת, חוויית המשתמש שהאתרים הללו הציעו הייתה מדהימה. חשבתי לעצמי שזה בדיוק מה שאני מאחל גם לעצמי ולכן קבעתי פגישה במשרדים של WEB4ALL.

שירות שנעים לקבל

חברת WEB4ALL היא חברת בניית אתרים מאוד וותיקה ויכולתי להרגיש בכך כבר מהרגע הראשון. קיבלו אותי כאן בצורה חמה ולבבית, והאמת היא, שגם המקצועיות הייתה נהדרת וחסרת פשרות. היה לי ברור שאני צריך עזרה, כי לא ממש ידעתי איך האתר שלי צריך להיראות. יחד עם זאת, כבר ברגעים הראשונים הבנתי גם שבחברת WEB4ALL יש עם מי לדבר. המומחים של החברה שאלו אותי מספר שאלות אודות האתר, וביחד איתי הם התחילו לבנות אותו. עוד דבר מדהים שהחברה הזאת עשתה, היה להתמודד עם משימת בניית האתר במהירות שיא. בנוסף, גם המחיר ששילמתי על כל העניין היה הרבה יותר סביר לעומת מה שחשבתי. לכן, אם גם אתם חושבים להקים אתר לעסק, אין ספק שחברת WEB4ALL היא הבחירה הנכונה.

למה אנחנו?

וותק וניסיון רב

בתחום בניית אתרים
ודפי נחיתה

צוות מקצועי

יצירתי ומקורי שיבליט אתכם מהמתחרים

רמת שירותיות גבוהה

נגישה, זמינה וסבלנית

מעודכנים קבוע

בחידושים הטרנדיים בתחום

מעוניינים
שאתם תרוויחו!

ייעוץ מותאם
להשקעה מניבה

דילוג לתוכן