בניית האתר החדש שלי

בניית האתר החדש שלי – יצירת נוכחות מובילה באינטרנט לעסק שלי, את העסק שלי אני מנהל כבר שנים רבות, אך למען האמת, השנים האחרונות כבר הפכו להיות קשות. בכל שנה פחות ופחות לקוחות פונים אלי ולרגע כבר חשבתי שאצטרך לסגור את מפעל חיי.

יחד עם זאת, ראיתי את המשבר הזה כנקודה שאולי יכולה לשנות את הדברים לטובה. אולי זו נקודת מפנה ואולי עלי להשקיע במשהו חדש בעסק? אלה היו המחשבות שעברו לי בראש בחודשים האחרונים ולגביהן התייעצתי עם קולגות ובעלי עסקים שונים. מהר מאוד הבנתי, מכולם, שיש טעות אחת שאני עושה כבר לא מעט שנים: העובדה שאני לא קיים אונליין.

האמת היא, שעבור אדם בגילי ואחרי כל כך הרבה שנים של ניהול עסק בצורה מסוימת, האינטרנט נראה קצת זר. מצד שני, זה באמת נכון שבתור לקוח אני עושה שימוש אינטנסיבי ביותר ברשת האינטרנט.

כלומר, כל שירות שאתם רוצה לקבל וכל מוצר שאתם רוצה לקנות – אני מחפש קודם כל אונליין. לכן התחלתי להבין שזה בדיוק מה שעושים גם הלקוחות הפוטנציאליים שלי.

הבעיה היא, שלא רק שלי אין נוכחות וירטואלית, אלא למתחרים שלי בהחלט יש. זה אומר שאותם לקוחות פוטנציאליים לא רואים אותי ואת העסק שלי, אבל כן נחשפים לכל המתחרים שלי.

כשהתחלתי להבין את העובדות האלה התחלתי להבין איך יכול להיות שאני מאבד עוד ועוד לקוחות עם כל שנה שחולפת. זו בדיוק הייתה הנקודה שבה החלטתי להיות אקטיבי והבנתי: אני חייבת אתר אינטרנט עם נוחות מרשימה.

בניית האתר החדש שלי

בניית אתר בצורה כמה שיותר יעילה

השלב הבא מבחינתי היה לבדוק האם אני יכול להתמודד עם בניית האתר החדש שלי לבד. אחרי הכול, אני אדם שכן עושה שימוש באינטרנט ולכן היה לי ברור שאוכל להגיע אל הדרכות, קורסים ומאמרים בנושא. זה בדיוק מה שעשיתי וכך הבנתי שיש מערכות שונות של בניית אתרים, כמו למשל, וורדפרס, גומלה ועוד. התיישבתי לי מול המחשב בעוד יום שבו אף לקוח לא פנה אלי והתחלתי לבדוק מקרוב איך עובדים הדברים. יחד עם זאת, זה גם היה הרגע שבו גיליתי שזה לא כל כך פשוט.

אומנם קראתי מאמרים וניסיתי לבנות את האתר שלי צעד אחר צעד, אך בפועל ראיתי שזה לא קל. כדי לבנות אתר בעזרת וורדפרס צריך להשקיע לא מעט זמן בלמידת המערכת. זה נכון שאומנם יש דברים במערכת שפשוט עובדים בצורה אינטואיטיבית, אבל זה לא באמת מספיק כדי לבנות אתר. בנוסף, חשבתי על זה והבנתי שאני הרי רוצה לבנות אתר מוביל, עם נוכחות וכמה שיותר מקצועי. זה ברור שהיום כל גולש יודע לומר האם האתר שבו הוא נמצא נבנה על ידי המומחים או לא. לכן החלטתי שאם אני כבר בונה לעצמי אתר, מקדם אותו ויוצר נוכחות וירטואלית, אני רוצה לעשות זאת כמו שצריך.

אתר שאי אפשר להתעלם ממנו

זה היה השלב שבו התחלתי לחפש חברה לבניית אתרים. במקום לנסות לעשות את זה לבד ולבזבז זמן יקר, החלטתי להיעזר במומחים. הבעיה בשלב הזה הייתה לבחור את אנשי המקצוע הנכונים. לא תיארתי לעצמי בכלל שיש כל כך הרבה חברות טובות של בניית אתרים! מצד שני, זה לגמרי הגיוני, כי הרי כל אדם שמנהל עסק רוצה גם אתר מעוצב ויפה.

לכן, אם יש ביקוש, ברור שיש גם הרבה נותני שירות. זה מה שהפך מבחינתי את החיפוש אחר חברת בניית אתרים למורכב. מה לי ולכל התחום הזה? ואיך נכון יהיה לבחור חברה שנותנת שירות בענף הזה? החלטתי שאני רוצה לבחור חברת בניית אתרים שיש לה צוות מקצועי ביותר. בנוסף, מבחינתי היה כאן גם אלמנט מלחיץ של זמן. כלומר, לא רציתי לעבוד מול חברה שייקח לה חודשים לבנות את האתר שלי. ידעתי שאני חייב אתר לעסק כדי לשפר את המצב, וכמה שיותר מהר. לכן, אחרי שבחנתי את הדברים לעומק, החלטתי לפנות אל חברת WEB4ALL, והאמת היא, שזו הייתה בחירה חכמה.

חברת בניית אתרים שמצילה לי את העסק

בחרתי בחברת WEB4ALL כיוון שמכל מה שקראתי, החברה הזאת הייתה המרשימה ביותר. חברת WEB4ALL היא חברת בניית אתרים עם ניסיון, עם ידע ועם הרבה מאוד לקוחות שממליצים עליה. בנוסף, הבטיחו לי לבנות עבור העסק שלי את האתר במהירות שיא, וזה בדיוק מה שקרה! יחד עם זאת, ולמרות המהירות, כן היה גם מקום לתיקונים ולבקשות אישיות שלי. למשל, היה לי ברור מראש איך אני רוצה שהאתר ייראה.

לכן אנשי המקצוע של חברת WEB4ALL, תוך כדי בניית האתר, נתנו לי להיות חלק. האם שאלו אותי את כל השאלות החשובות, והכול במטרה לבנות בדיוק את האתר הדרוש לי. לכן זה לא מפתיע שמאז שהאתר שלי באוויר, העסק שלי התקדם ויש לי לקוחות חדשים. רוצים לבנות אתר וליצור נוכחות וירטואלית מרשימה? אין ספק שחברת WEB4ALL היא הכתובת שלכם, אז למה שלא תפנו אליה עוד היום?

למה אנחנו?

וותק וניסיון רב

בתחום בניית אתרים
ודפי נחיתה

צוות מקצועי

יצירתי ומקורי שיבליט אתכם מהמתחרים

רמת שירותיות גבוהה

נגישה, זמינה וסבלנית

מעודכנים קבוע

בחידושים הטרנדיים בתחום

מעוניינים
שאתם תרוויחו!

ייעוץ מותאם
להשקעה מניבה

דילוג לתוכן