בחירת חברת בניית אתרים

בחירת חברת בניית אתרים – אתר חדש לעסק בדיוק בעיצוב שרציתי, ההבנה שאני לא יכול להמשיך ולנהל את העסק שלי בלי אתר הכתה בי ביום בהיר אחד. פתאום הבנתי שהמתחרים שלי לוקחים לי את כל הלקוחות, ואחרי שבדקתי את הדברים, הבנתי: זה האינטרנט.

אומנם זה נכון שלפני כמה חודשים התחלתי לפרסם פוסטים שונים בפייסבוק והייתי בטוח שזה עוזר במשהו, אך בפועל, מסתבר שטעיתי. בפועל הפייסבוק העסקי שלי לא היה מספיק מוצלח ולכן התחלתי לחשוב על בניית אתר. האמת היא, שאני גם אוהב כל מה שקשור למחשבים ולכן ניסיתי לבנות בעצמי את האתר.

עשיתי קורס מזורז כדי להבין איך עובד וורדפרס ואפילו העליתי אתר לאוויר. יחד עם זאת, מהר מאוד הבנתי שאני לא ממש בכיוון. לא הצלחתי ליצור אתר שנראה מעניין ואפילו העיצוב לא מצא חן בעיני. לכן היה לי ברור שגם לקדם את האתר הזה זו הולכת להיות משימה כמעט בלתי אפשרית, מה שגרם לי לוותר עליו. פשוט סגרתי אותו והפסקתי לשלם על הדומיין, כי מה הטעם באתר שלא נראה טוב?

המטרה בבניית האתר מבחינתי הייתה תדמיתית. כלומר, היה לי ברור שאני לא רוצה להתחיל למכור מוצרים באינטרנט ולכן חנות וירטואלית לא התאימה לי. מצד שני, גם היה לי ברור שהיום אתר תדמיתי יכול לעשות את ההבדל ולכן חיפשתי חברה מקצועית מהתחום.

בחירת חברת בניית אתרים

מה הופך חברת בניית אתרים לטובה מאחרות?

הייתי בטוח שתוך יום-יומיים אוכל לבחור בקלות חברת בניית אתרים. עם זאת, ככל שהתעמקתי בנושא יותר ויותר הבנתי שהבחירה הולכת להיות מורכבת. לא היה לי מושג בכלל שיש כל כך הרבה חברות של בניית אתרים! וגם לא היה לי מושג מה אני מחפש, כך שהחיפוש הפך להיות ארוך. אחד מהדברים שכן הקפדתי לעשות כבר מתחילת החיפוש אחר חברת בניית האתרים שלי, זה לראות אתרים אחרים.

כלומר, פניתי אל מספר חברות  בניית אתרים וביקשתי לראות אתרים שהן בנו ללקוחות אחרים. כך גיליתי שרוב החברות מגיעות לאותן התוצאות פחות או יותר. אומנם האתרים נראו רציניים ומקצועיים, אך הם לא היו שונים או מרשימים. לכן לא הבנתי איזו חוויית גלישה בדיוק אותם אתרים מציעים והמשכתי לחפש חברה אחרת.

רציתי לפנות אל חברת בניית אתרים שיש לה המלצות ושיש לה צוות גדול של אנשי מקצוע מובילים. לכן נסית להבין: מה הופך חברת בניית אתרים ליותר טובה מאחרות? כך גיליתי שמה שבאמת חשוב, זה הניסיון. אומנם זה נכון שהתחום זה דינאמי ומשתנה, אך גם בבניית אתרים אין תחליף לניסיון. זו הסיבה שבגללה בדקתי, בין היתר, ממתי קיימות החברות השונות שנראות לי מעניינות. כך גיליתי את חברת WEB4ALL, והאמת היא, שהדבר היחיד שהצטערתי עליו, זה שלא פניתם אליהם כבר מזמן.

חווית שירות נפלאה

ת WEB4ALL, ממה שהבנתי, זו חברה וותיקה ומאוד מקצועית. למעשה, כבר מהרגע הראשון כשדיברתי עם נציגי החברה הבנתי שיש מי שידאג לי. לא היה לי הרבה מושג לגבי האתר שדרוש לעסק שלי, אך המומחים של חברת WEB4ALL עזרו לי להבין מה נחוץ לי. הם שאלו אותי לא מעט שאלות עלי, על העסק ועל מטרת האתר. בהתאם לכל אלה, בסופו של דבר, הם נתנו לי אופציות שונות לאתרים שיוכלו להתאים לי. מה שכן, היה לי מאוד חשוב לקחת חלק בבניית האתר עצמו.

העניין הוא ששמעתי על אנשים שהזמינו שירותי בניית אתרים ולא יצאו לגמרי מרוצים. בסופו של דבר, הם אפילו נאלצו להסכים לאתרים שלא נראו טוב ושלא היו דומים בכלל למה שהם רצו, חלמו ודמיינו. כיוון שלא רציתי שזה יקרה, היה לי חשוב להיות שותף פעיל בבניית האתר כולו. זה בדיוק מה שחברת WEB4ALL הציעה לי, ולכן היה לי ברור שהאתר ייראה בדיוק כמו שרציתי. לאורך הדרך אומנם היו לנו לא מעט פגישות והיו תיקונים שביקשתי לעשות, אך תמיד קיבלתי תשובה חיובית. בנוסף לכך, השירות שחברת WEB4ALL נתנה לי היה שירות מאוד מקצועי, לבבי ואדיב. לא הייתה לי תחושה, אפילו לא לרגע אחד, שלא מקשיבים לי. זה בדיוק מה שהוביל לכך שהאתר נראה נפלא ובדיוק כמו שתמיד רציתי שהאתר העסקי שלי ייראה.

שירות במחיר נוח

אין ספק שכל מי שרוצה לבנות אתר מוטרד גם מהמחיר. זה ברור שיש היום חברות של בניית אתרים שגובות מחירים מופקעים. לכן גם אני חשבתי על העניין הזה, כי אומנם רציתי אתר, אך לא רציתי לשלם עליו הרבה מידי. זו עוד סיבה שבגללה, תמיד כששואלים אותי, אני ממליץ על חברת WEB4ALL. למעשה, כאן קיבלתי בדיוק את מה שרציתי: שירות מקצועי, אדיב ומחירים טובים. לכן, אם גם אתם חושבים על בניית אתר פנו רק אל חברת WEB4ALL. זה לא משנה באיזה סוג של אתר אתם מעוניינים, כי בכל מקרה עם המומחים של חברת WEB4ALL תצאו מרוצים.

למה אנחנו?

וותק וניסיון רב

בתחום בניית אתרים
ודפי נחיתה

צוות מקצועי

יצירתי ומקורי שיבליט אתכם מהמתחרים

רמת שירותיות גבוהה

נגישה, זמינה וסבלנית

מעודכנים קבוע

בחידושים הטרנדיים בתחום

מעוניינים
שאתם תרוויחו!

ייעוץ מותאם
להשקעה מניבה

דילוג לתוכן