לשדרג את האתר

לשדרג את האתר – החברה המובילה ששדרגה לי את האתר, ניהלתי את העסק שלי במשך לא מעט שנים והצלחתי לעשות את זה בלי אתר אינטרנט. האמת היא, שהלקוחות פנו אלי כי הם כבר הכירו אותי ובשלב מסוים אפילו לא הייתי צריך לפרסם.

יחד עם זאת, לפני כמה חודשים המצב השתנה. שמתי לב שיש לי פחות ופחות לקוחות, ובמקביל ראיתי שהמתחרים שלי גדלים ופורחים. זה היה השלב שבו הבנתי שמשהו לא בסדר ושאני חייב לעשות שינוי. התחלתי לדבר עם יועצים שונים ועם קולגות, עד שהבנתי את הדבר הפשוט: אני חייב אתר.

בלי אתר אינטרנט זה פשוט לא ילך ולכן התחלתי לבדוק איך אני עושה את הדברים. זה היה הרגע שבו התיישבתי מול וורדפרס, למדתי את התחום ובניתי לעצמי אתר. הייתי כל כך מאושר וגאה! העלית את האתר מהר לאוויר, שילמתי כל מה שהיה צריך לשלם וחיכיתי. יחד עם זאת, מהר מאוד הבנתי שאני בכלל לא בכיוון. בכל יום נכנסתי מחדש לבדוק את הסטטיסטיקה של האתר וגיליתי שלמעשה אף גולש לא נכנס אליו.

הבנתי שאני צריך לקדם אותו, אבל האמת היא, שגם זה לא ממש עזר לי. זה היה הרגע שבו הרגשתי שבזבזתי זמן ולא מעט כסף לריק. אחרי שהשלמתי עם התחושה הזאת, עלה לי רעיון נוסף: אולי פשוט צריך לשדרג את האתר.

לשדרג את האתר

מה זה בדיוק שדרוג אתרים?

אני מודה שאומנם יש לי גישה טובה לטכנולוגיה ולמחשבים, אבל בפועל, אני לא באמת מבין בכך. לכן, למרות שהצלחתי לבנות לעצמי סוג של אתר בוורדפרס, לשדרג אותו זה כבר היה סיפור אחר לגמרי. התחלתי לקרוא לא מעט על הנושא הזה של שדרוג אתרים והדבר היחיד שהבנתי, זה שאני לא יכול לעשות את זה לבד. העניין בשדרוג אתרים הוא לקחת אתר קיים, לעשות לו את כל השינויים שצריך וכך להביא אותו למקום הנכון.

זה אומר שצריך לבנות אותו אחרת, לשנות את העיצוב שלו ואפילו לשנות את התוכן שמופיע בו. לכן ברור שלא יכולתי להתמודד עם האתגר הזה לבד, ולא ידעתי לגמרי מה לעשות. יחד עם זאת, ככל שקראתי יותר על העניין, הבנתי גם שאני לא היחיד שמתמודד עם הדילמה הזאת. כך הגעתי למסקנה שאני צריך לפנות אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש, כי למה שהם לא יעזרו לי? בדיוק כמו שיש חברות שבנות אתרים לעסקים, יש גם חברות שיכולות לשדרג אתרים קיימים. היה לי ברור שאני לא רוצה יותר לבזבז זמן יקר על העניין ושאני לא יכול להתפשר על בינוניות. לכן בחרתי לפנות אל חברה מובילה כדי לבדוק איזה סוג של שירות היא תוכל להציע לי.

שדרוג אתרים במהירות שיא

היה עוד דבר משמעותי ביותר בעיני בכל הנושא השדרוג, והוא: לעשות הכול כמה שיותר מהר. הרגשתי שבכל יום שעובר אני מפספס עוד ועוד לקוחות, והיה לי ברור שאני לא יכול להרשות את זה לעצמי. אני כבר עכשיו נמצא במצב שבו הלקוחות שלי פונים לאחרים ואני מפסיד אותם, אז למה לדחות את שדרוג האתר? זה היה הרגע שבו החלטתי לבדוק איזה חברות מציעות שירות בתחום הזה ומה ההבדל ביניהן. כך גיליתי, לפני הכול, שלכל חברה שמציעה שירותי שדרוג אתרים יש תעריפים שונים לגמרי.

בנוסף, קראתי קצת חוות דעת וגיליתי שלא כל החברות מציעות שירותים מספיק טובים. יש חברות שלא מקפידות על מתן שירות מהיר ויש חברות שלא נותנות שירות אדיב ללקוח. לכן היה לי ברור שלא כל חברה תוכל להיות מתאימה למשימה של שדרוג האתר שלי. קראתי כל מה שיכולתי ועשיתי אינספור בירורים, עד שבסופו של דבר מצאתי את חברת WEB4ALL וקבעתי לעצמי פגישה.

הידיעה הברורה שהאתר שלי בידיים טובות

חברת WEB4ALL זו חברה וותיקה מאוד של בניית אתרים, והרגשתי את זה כבר מהרגע הראשון. קבעתי לעצמי פגישה וכבר מהשנייה הראשונה הבנתי שהאתר שלי בידיים טובות. אנשי המקצוע שאיתם דיברתי מיד בדקו את האתר ותוך שניות ספורות הצליחו לאפיין את כל הבעיות שיש בו. בהתאם לכל המידע הזה הם הציעו לי מספר דרכי פעולה. אומנם זה נכון שחצי ממה שהם אמרו לי לא הבנתי, כי זה כלל לא מעט מושגים מקצועיים, אך הבנתי את מה שחשוב: הם מומחים.

לכן לא היה לי בכלל מקום להיסוס והחלטתי לתת להם את המשימה של שדרוג האתר שלי. מה שכן, הבהרתי למומחים של WEB4ALL שאני חייב את העניין בדחיפות. לשמחתי הרבה הם לא רק הבינו אותי, אלא גם ביצעו את המשימה במהירות שיא. אחרי מספר ימי עבודה האתר שלי כבר נראה אחרת לגמרי והוא התחיל גם להוביל לתוצאות הרצויות. לכן, אם גם אתם תוהים איך כדאי לשדרג אתר קיים, חשוב שתבינו: WEB4ALL זו הכתובת הנכונה. מדובר על חברה רצינית ומקצועית ביותר כך שאני ממליץ עליה בחום מתוך הניסיון האישי שלי עם אנשי החברה.

למה אנחנו?

וותק וניסיון רב

בתחום בניית אתרים
ודפי נחיתה

צוות מקצועי

יצירתי ומקורי שיבליט אתכם מהמתחרים

רמת שירותיות גבוהה

נגישה, זמינה וסבלנית

מעודכנים קבוע

בחידושים הטרנדיים בתחום

מעוניינים
שאתם תרוויחו!

ייעוץ מותאם
להשקעה מניבה

דילוג לתוכן