קידום אורגני

קידום אתר בצורה נכונה דורש עבודה מקצועית. יש מספר שלבים הכרחיים בתהליך הקידום.

השלב הראשון הוא אופטימזציה מלאה לאתר.  אנו דואגים לבצע אופטימיזציה מלאה לאתר על מנת שיתאים באופן מלא ונכון לקידום במנועי חיפוש.

שלב האופטימיזציה כולל בתוכו את הגדרת עמודי הקידום, הגדרת כותרות H, טייטלים, תיאור לכל עמוד, בדיקות כפילויות ועוד.

השלב הזה הוא שלב הכרחי שלעיתים אף יקבע אם האתר יתקדם בצורה נכונה או לא.

דבר נוסף וחשוב מאוד הוא תכנים יחודיים ורלוונטיים לנושא בו האתר עוסק אשר יקראו לפעולה ויניבו פניות מלקוחות חדשים.

אנו מספקים מאמרים אלה בעזרת כותבי תוכן מקצועיים אשר כתיבת תוכן שיווקי הוא כל עיסוקם.

בעזרת תכנים אלה נגביר את זמן השהייה באתר ונעניק ללקוח שמבקר באתר ערך מוסף.

השלב הבא הוא בניית מערך קישורים אשר יתמוך באתר מרשתות חברתיות, בלוגים, פורומים הקשורים לתחום עיסוק האתר.

הלקוחות שלנו מקבלים דו"ח מיקומים שבועי כדי לעקוב אחר התקדמות האתר בביטויים שבחר ולהיות עם אצבע על הדופק בכל זמן.

מלבד זאת אנו מעניקים ללקוח גישה לאזור אישי כדי שיוכל לראות סטטיסטיקה של האתר.

גישה זו מאפשרת לנו לשקף ללקוח בצורה הטובה ביותר את העבודה שנעשית בכל יום על קידום האתר.

מאפיינים עיקריים של קידום אתרים אורגני
1.מיתוג חזק-דירוג גבוה בגוגל מבטיח חשיפה איכותית וממוקדת של האתר שלך לקהל היעד שלך (אני מקום ראשון בגוגל)
2.עבודה לטווח ארוך-הליכי הקידום האורגני דורשים יותר השקעה לכן תוצאות בד"כ רואים רק לאחר מספר חודשים מתחילת העבודה
אך הדבר עובד גם לטובה אתר ממוקם גבוה בגוגל יהיה קשה נורא להזיז אותו מהמקום הזה כל עוד ימשיך הליכי קידום

ניתן לסכם ולומר כי קידום אתרים הינו חלק הכרחי ובלתי נפרד מהפעלת אתר אינטרנט אני יכול להיות בעל האתר היפה והטוב בעולם אך כל עוד לא תהיה אליו תנועה לא תצמח לי ממנו שום תועלת
הדבר משול לבחירת מיקום גיאוגרפי בפתיחת חנות המיקום ישפיע משמעותית על פוטנציאל ההכנסות של החנות לכן כמו שנאמר על עולם הנדל"ן אומר זאת על עולם השיווק באינטרנט .
הכל עניין של לוקיישן לוקיישן לוקיישן